Manifest Rugbi i País

Adhereix-t'hi omplint aquest senzill formulari

Pots llegir-lo clicant sobre aquest enllaç:
Rugbi i País


La Lleganya al Fèisbuc: m'agrada!

Cerca en aquest bloc

L'Arxiu Lleganyista

dimecres, 6 de gener de 2010

Són tres punts? En són sis? Nul?

Un dia com avui sembla l'indicat per a una jugada màgica com la que podreu veure. La va protagonitzar, sense voler, Felipe Contepomi el març de 2008 en el partit que enfrontava Leinster a Connacht. En intentar transformar una penalitat a divuit metres dels pals, amb un fort vendaval en contra, va succeir el que podeu veure ací sota ...



La pregunta és: transformació? Doble transformació? Puntada nul·la? La realitat del reglament de rugby és més prosaïca: es considera transformada una penalitat quan l'ovalada passa entre els tres pals. Caigui on caigui. Fins i tot si cau davant.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada